کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

کیان نفس مامان باباش

اولین چهار دستو پا رفتن پسر گلم البته رو به جلو.......

1391/4/17 9:58
نویسنده : sara
276 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی اتفاق افتاد بعد از اینکه افتادی خوابوندمت یه 3 ساعتی خوابیدی و بعد بابایی از سر کار اومد وخوابید و شما بیدار شدی من برمت تا چندتا عکس خوشکل هنری ازت بگیرم ولی اصلا نگذاشتی و همه عکسا بد شدن و من بی خیال عکس گرفتن شدم و هی نق می زدی رفتیم تو اتاق بابایی بیدار شده بود و شما تا دیدی بیداره شروع کردی به گریه کردن و دستای کوچولوتو سمت بابایی بالا آوردی انگار داشتی از من پیش بابایی شکایت می کردی فکر کنم حسابی اذیتت کرده بودم خیلی بامزه بود. بابایی داشت باهات بازی می کرد و رو تخت رو شکم گذاشته بودت که یهویی رو چهار دست و پات رفتی و هی به پاهات نگاه میکردی و کو چولو کوچولو یکی در میون جلو می آوردیشون و خسته که می شدی پاهاتو رو پنجه می آوردی و شیرجه می زدی به سمت جلو منم کلی عکس و فیلم ازت گرفتم و حسابی ذوق کرده بودیم چون خیلی دلم می خواست چهاردستو پا بری فکر کنم دیروز بعد از اون افتادن مغزت تکون خورده بود چون خیلی بامزه و مهربون شده بودی تازه چهاردست و پا هم رفته بودی ههههههههه...... دوست دارم هزارتا قلبقلبقلبقلبماچ

اینم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)