کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

کیان نفس مامان باباش

تولدت مبارک عزیز دلم.

1391/9/21 10:36
نویسنده : sara
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با عرض معذرت به خاطر تاخیرم تو تبریک تولدت .

 

5 شنبه شب یعنی 16 آذر تولدت با تم آدم برفی برگزار شد اما اونجوری که من میخواستم نشد . کیک تولدتو خودم درست کردم بد نشد تو تولد خیلی به من چسبیده بودی و از تو بغلم پایین نمیومدی نمی دونم چت بود شاید به خاطر این بود که از صبح تا بعد از ظهر پیشم نبودی و بابایی برده بودت خونه مامان شهلا تا من بتونم به کارای تولد برسم وقتب بعد از ظهر آوردت از اینکه اینهمه بادکنک میدی و در و دیوارو تزئین شده میدیدی کلی ذوق کرده بودی فردای تولد هم من هم تو دوتایی مریض شدیم و شما تا 3 روز تب داشتی و غذا نمی خوردی البته همچنان هم غذا نمی خوری شنبه و یک شنبه من سر کار نرفتم تا پیشت بمونم تا کمی بهتر بشی چون هیچ چیزی جز شر منو نمی خوردی الانم که اومدم سر کار همش تو فکرتم که گرسنه نباشی.

تو این چند روز که به تولدت نزدیک میشدم همش حال و هوای پارسالو داشتم و لحظه قشنگ تولدتو دائم تو ذهنم مرور می کردم و اولن شبی که با تو تو بیمارستان بودم و تا صبح نخوابیدم واقعا حس قشنگی بود.

 

اینم یه چندتا عکس از تولد گل پسرم.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

ninipics
24 آذر 91 17:44
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... کیان جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان کیان
28 آذر 91 16:11
عزیزم تولدت مبارک.خدا حفظت کنه.به ما هم سر بزن.لینک شدی
طلا
21 مهر 92 11:18
خرید از بهترین برندهای دنیا....بدون هزینه دلیوری و دسترسی به کالا خیلی سریع تر از اروپا و امریکا... قبول سفارش از اول آبان
ماه مامان
2 آذر 92 13:00
گلچینی از بهترینهای لباس کودک در سایت کفشدوزک خریدی آسان و راحت را تجربه کنید ( لباسهای شیک از بهترین برندهای روز دنیا )... سایت کفشدوزک http://www.kafshdozak.com/ وبلاگ کفشدوزکی http://kafshdozaki.blogfa.com/
معصومه
17 آذر 92 8:38
عزیزم تولدت مبارک باشه اسم پسرمنم کیانه
sara
پاسخ
مرسی که به وبلاگ سر زدین کیان گلم هم ببوسین
بانوی فروردین
25 آذر 92 11:01
ماشالله پسر نازو خوشگل . الهی همیشه سلامتو شاد در کنار خانواده باشی عزیزمم
sara
پاسخ
مرسی عزیزم