کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

کیان نفس مامان باباش

نتیجه دلتنگی مامان..............

1391/4/11 13:29
نویسنده : sara
435 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی دلم برات تنگ شده بود وقتی اومدم خونه عمه مرضیه برده بودت پایین وقتی اومدین در رو که باز کردم گفتم سلام عزیزم پسر خوشکلم اصلا بهم اهمیت ندادی و برگشته بودی هی دستگیره درو نگاه میکردی و هی در و با تعجب نگه می کردی بعد هی من التماست می کردم که نگاهم کنی اما انگار نه انگار همه وسایل دور ورت برا اهمیت پیدا کرده بودن جز مامانت. دلم گرفت ........ناراحت

اما چه می شه کرد دوست دارم دوست دارم قدر همه دنیا ...........ماچقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله رایان
11 تیر 91 14:22
سلام کیان ناز و خوشکل الهی قربون اون پشمات بشم خاله سپند براش دود کنید لینکتون کردم خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید راستی مامانی واسه تولد 5 ماهگی کیا چه کار کردید اخه میخوام واسه رایان بگیریم منتظرم نظر بدین ممنون
مامان الينا
13 تیر 91 8:27
سلام دختر من هم متولد آذر 90 است بيا همديگرو لينك كنيم.