کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

کیان نفس مامان باباش

ورود به 8 ماهگی .....

1391/9/1 8:44
نویسنده : sara
494 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز ٧ ماهت تموم شد و رفتی تو ٨ ماه چقدر زود گذشت این روزا با همه سختی هاش اما تکرار نشدنی هستن  اصلا حس نمی کنم روزگاری بدون تو زندگی کردم انگار همیشه و هر روز تو کنارم بودی با اینکه بعد از اومدن تو همه چیز تغییر کرد اما لذتی که از حضور تو کنارم احساس می کنم وصف ناشدنی هر روز که می گذره تو بزرگتر می شی و روزی می رسه که دیگه نمیتونم تو رو تو آغوشم بگیرم تو رو اینجوری ببوسم به تو عشق بورزم از تصور همچین روزی دلم می گیره اما روزگارش اینجوریه وقتی فکر میکنم می بینم خود ما هم در حق پدرو مادرمون هیچ کاری نکردیم واقعا عذاب وجدان میگیرم. امیدوارم همیشه تو زندگیم موفقیتهای تو رو ببینم و از داشتن همچین پسری احساس غرور و افتخار کنم و جوری بتونم تو رو تربیت کنم که همیشه با محبت و با گذشت و دوستدار خوانوادت باشی و  محبت ها و از خود گذشتگی های  ما رو هم هیچ وقت فراموش نکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)